۱۳۸۸ فروردین ۱۹, چهارشنبه

گفتي تو دلم اول و اخر خودتياز هرچه که دارم بهترينش خودتيخنديدم و زير لب مکرر گفتمشاهزاده ي قصه هاي من خر خودتي!!!

تو توی دماغ من چی کار می کنی؟.........جنبه شوخی داشته باش!.........خواستم بگم: تو نفس منی!

تموم دنيا يه طرف......ذوق نکن.......تو هم همون طرف
اس ام اس خوشحالي پي در پياس ام اس دلخوشي بيكاراندر فرودست انگار يك نفر منتظر استپس خسيسي نكنيم !
شعر از شاعر معاصر سهراپ اس ام اسي!

حيف،حيف تو که زمان نيوتون نبودي تا تورو ببينه و معنيه حقيقي دافعه رو هم بفهمه!!!به يارو ميگن پترس کي بود؟ ميگه: يه دهقان فداکار بود که وقتي گرگ به گوسفندش حمله کرد رفت زير تانکو انگوشتشو کرد تو چشمه راننده‌ي قطار

IIII III اين قبرها رو مي بيني؟ يه دونه اش خاليه، اونو من گرفتم!!!ميدوني براي کي؟براي تو.ميدوني چرا؟آخه دانشمندا کشف کردند آدماي بد ريخت عمرشون کوتاه!!!
ميدوني چرا معرفت ها کم شده؟ چون همش در تو جمع شده

حافظ و دختر لر: گفتم غم تو دارم / گفتا سي چه برارم / گفتم كه ما من شو / گفتا بوات درارم / گفتم ز مهر ورزان رسم وفا بياموز / گفتا بالنك كاله چشيات درميارم

یاييد آبا را گل نکنيم/ باد شکم را نا غافل ول نکنيم/خود را با آرايش خوشکل نکنيم/ خط دولتي بگيريم/خود را اسير ايرانسل نکنيم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر